Fandt du ikke svar på dit spørgsmål nedenfor?
Kontakt os
Hvornår ankommer min bestilling?
Du kan nemt tjekke status for din ordre på vores side Ordrestatus. Indtast blot din e-mail og dit ordrenummer, som du for eksempel kan finde i en bekræftelses-e-mail efter gennemført køb. Du vil straks se de seneste oplysninger om behandlingen og leveringen af pakken.
Kan jeg returnere en vare, hvis den ikke lever op til forventningerne?
Hvordan returnerer eller reklamerer jeg et produkt?
Du skal blot gå til Reklamation og returnering, indtaste din e-mail og dit ordrenummer (du kan finde det for eksempel i bekræftelses-e-mailen) og udfylde en kort formular. Derefter kan du sende varen gratis retur til os. Så snart pakken ankommer til vores lager og vi har behandlet reklamationen, sender vi dig enten et nyt produkt eller tilbagebetaler pengene - alt efter hvad du vælger i formularen.
Kontaktoplysninger
[email protected]
🎄 Vi holder juleferie. Vi svarer på alle henvendelser fra den 2. januar 2026.
Faktureringsoplysninger
Kidero Group s.r.o.
Malobřevnovská 904/33
16900
Praha 6
CVR: 24259331 Lageret findes ikke på den oplyste adresse
Skriv til os
Hvis du har spørgsmål til et specifikt produkt, bedes du oplyse produktets link eller kode.